עם קבלת המנדט: גנץ החל במגעים בניסיון להרכיב ממשלה

    איתי גדסי 2 Comment on עם קבלת המנדט: גנץ החל במגעים בניסיון להרכיב ממשלה

    יו"ר כחול לבן בני גנץ פנה למספר ראשי מפלגות בכנסת במטרה לנסות ולהרכיב ממשלה. בין היתר פנה גנץ לעמיר פרץ, ואיווט ליברמן – איתם סיכם להיפגש בקרוב ולראשי בלוק הימין השרים בנט, ליצמן ודרעי – שסירבו לקיים מגעים

    | השר גנץ צילום: פלאש 90
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עם קבלת המנדט מהנשיא החל יו"ר כחול לבן בני גנץ במגעים עם ראשי הסיעות השונות בנסיון להרכיב ממשלה.

    תחילה שוחח גנץ עם יו"ר סיעת העבודה-גשר-מרצ ח"כ עמיר פרץ. גנץ עידכן את פרץ כי בכוונתו לפעול להקמת ממשלה רחבה ככל הניתן שתתמודד עם האתגרים המשמעותיים של מדינת ישראל בעת הזו. השניים סיכמו להיפגש בקרוב.

    בהמשך פנה ליו"ר ישראל ביתנו ח"כ איווט ליברמן. בתום השיחה סיכם גנץ גם עם ליברמן על קיום פגישה בזמן הקרוב.

    מאוחר יותר התקשר גנץ לשר הביטחון ויו"ר ימינה נפתלי בנט, גנץ הזמין את בנט להיפגש ואמר לו כי הוא נכון לסייע לו ככל הנדרש בתפקידו בעת הזו. מנגד, השר בנט קרא לגנץ להיכנס עוד היום לממשלת חירום לאומית בראשות בנימין נתניהו על מנת לצלוח את משבר הקורונה, ולאחר מכן תשוב המערכת הפוליטית אל המצב הנוכחי. בנוסף השר בנט הבהיר לגנץ כי לא ייפגש עמו כל עוד מפלגתו לא תתנער מתמיכתה של 'הרשימה המשותפת' תומכת המחבלים.

    גנץ פנה גם לשר הבריאות יעקב ליצמן והזמין אותו להיפגש, גנץ הדגיש כי הוא נכון לסייע לו ככל הנדרש בכל מצב בנושא משבר הקורונה. ליצמן סירב להיפגש.

    מלשכת ליצמן נמסר: יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ התקשר לשר הבריאות ויו"ר יהדות התורה ח"כ יעקב ליצמן. בשיחתו ם גנץ הבהיר השר ליצמן כי כל עיסוקו בימים אלה כשר הבריאות נתון למאבק הלאומי למניעת התפשטות נגיף הקורונה, למען בריאות אזרחי ישראל, וכי אינו עוסק בשום דבר פוליטי אחר. השר ליצמן הדגיש כי בתיאום עם חברו לראשות הסיעה ח"כ גפני, יהדות התורה מאוחדת בתמיכתה ברה"מ נתניהו כחלק מבלוק הימין וכי כל בקשה לפגישה יש לתאם מול השר יריב לוין כמרכז בלוק הימין.

    תגובה דומה קיבל גנץ בפנייתו לשר דרעי, שאמר כי הוא מיוצג על ידי הבלוק ואינו מנהל משא ומתן עצמאי.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      גנץ הטיפש חוץ מלעשות נזקים לא יעשה כלוםם…

    2. 1

      איך אפשר לסמוך על חולה כבוד כזה שידע לנהל מדינה כזו עם כל אתגריה.